+372 639 8600
     

Võitluskunsti trennid

Saabumine
Lahkumine
täiskasvanud
lapsed
Broneeri tuba või pakett
Broneeri

Marina Sport avatud uste päev koos Maikel Asturiga 10. augustil!

Tutvustame judo(alates 7 eluaastast) ja Muay Thai (alates 14 eluaastast) treenimisvõimalusi ja võimlemistreeninguid (alates 3 eluaastast). Tervislike suupistetega kostitab Restoran Regatta ning toidulisandeid pakub BodyFood
Töötab massöör ja osalejatele on üllatus!

  • 12:00-13:00    Judo (alates 6 eluaastat): Andrei Hmelnitski
  • 13:00-14:00    Kickpoksi demontstratsioon (alates 7 eluaastast): Mairo ja Maikel Astur
  • 14:00-15:00    Võimlemine (alates 3 eluaastast): Erika Terras
  • 15:00-16:00    Muay Thai (alates 14 eluaastast): Ilyas Rustamov

Ootame teid 10. augustil kell 12:00-16:00 aadressil Purje 9
Sissepääs @piritamarinahotel linnapoolsest sissepääsust!
Lisainfo: Erika Terras 📧erika.terras@piritamarina.ee või ☎️ 5331 6706

 

Poks

Poks on spordiala, milles kaks samasse kaalukategooriasse kuuluvat võistlejat (enamasti mehed, kuid tänapäeval ka naised) sooritavad kinnastatud rusikatega teineteise kindlaksmääratud kehaosade pihta kindlaksmääratud aja (aegade) jooksul määrustepäraseid lööke.

Võidab see, kes tabab vastasvõistlejat rohkem (saab selle eest erinevaid punkte), saavutab puhta võidu (nokaut), määratakse võitjaks kohtuniku otsusega (tehniline nokaut) või kelle vastasvõitleja loobub edasisest võistlemisest.

Judo ehk džuudo

Judo ehk džuudo (pehme tee) on heidetele ja kinnihoidmistele keskenduv Jaapani päritolu võitluskunst ning võitlusspordiala, sh olümpiaala. Judoga tegelevaid sportlasi nimetatakse judokateks.

Džuudos on oluline kiirus ja osavus ning dünaamiline reageerimine vastase liikumisele.

Taipoks ehk Muay Thai

Muay Thai’l on pikk ajalugu Taimaal, kus see on ka Tai rahvussport, mille  esivanemaks peetakse Muay Boran`it (“vana poks”).

Löömisel kasutatakse  löögitehnikaid käte, küünarnukkide, jalgade ja põlvedega. Lisaks löögitehnikatele võib kasutada püstimaadlust e. klintši nii treeningutel kui ka võistlustel.

Nagu kõikides täiskontaktsetes võitlusspordialades, on ka taipoksis eriti oluline erinevate kehaliste võimete – vastupidavus, kiirus, jõud – arendamine. Treeningrežiim sisaldab jooksmist, varjupoksi, hüppenööriga hüppamist, keha vastupanuvõimet suurendavaid harjutusi ja kõhulihaste harjutusi. Treening, mis on spetsiifiline taipoksile sisaldab käsikuid, poksikotte ja võitlust. Viimase puhul on eesmärk testida tehnikat, oskuseid, löögi ulatust, strateegiat ning ajastust vastase suhtes.

 

 

 

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Täpsem info. Nõustun