+372 639 8600
     

Rühmatreeningud

Saabumine
Lahkumine
täiskasvanud
lapsed
Broneeri tuba või pakett
Broneeri

Pirita Marina Spordikeskus alustab rühmatreeningutega!

Tule ja lihvi oma ujumisoskust, kohenda üldist füüsilist vormi, paranda nõtkust ja vastupidavust.

Avamispakkumine: Proovi 5 tasuta rühmatreeningut vahemikus 10.-31. jaanuar!

Tere tulemast!

  • kohustuslik on kasutada spordiks mõeldud sisejalanõusid.
  • rühmatreeningutesse palume eelnevalt broneerida vähemalt 1 tund enne treeningu toimumisaega e- kirja teel erika.terras@piritamarina.ee või ujula kassas.
  • oma broneeringu tühistamiseks palume saata e-kirja erika.terras@piritamarina.ee vähemalt 2 tundi enne treeningu algust.
  • rühmatreeningusse mitte ilmumisel, käsitletakse broneeringut kui kasutatud treeningkorda.
KellEsmaspäevTeisipäevKolmapäevNeljapäevReedeLaupäevPühapäev
7:00
8:00Venitus (jõusaal) 8:00 - 8:45Venitus (jõusaal) 8:00 - 8:45Venitus (jõusaal) 8:00 - 8:45
9:00Dünaamiline venitus (jõusaal) 9:00-10:00Dünaamiline venitus (jõusaal) 9:00-10:00
10:00
11:00Dünaamiline venitus (jõusaal) 11:00-12:00
12:00
13:00Crossfit (jõusaal) 13:00-14:00
14:00
15:00
16:00
17:00
17:30ABS306 (jõusaal) 17:30-18:15
Venitus (jooga saal) 17:30-18:15
ABS306 (jõusaal) 17:30-18:15
Venitus (jooga saal) 17:30-18:15
Võimlemine (jõusaal) 17:30-18:30
18:00Võimlemine (jõusaal) 18:00-19:00Võimlemine (jõusaal) 18:00-19:00Kõht-selg-tuhar (jõusaal) 18:00-18:45
18:30Kõht-selg-tuhar (jõusaal) 18:30-19:15Kõht-selg-tuhar (jõusaal) 18:30-19:15Dünaamiline venitus (jõusaal) 19:30-20:30
19:00Dünaamiline venitus (jõusaal) 19:00-20:00Dünaamiline venitus (jõusaal) 19:00-20:00
19:30Crossfit (jõusaal) 19:30-20:30Suusatamine (Pirita Spordikeskus) 19:30-21:00Suusatamine (Pirita Spordikeskus) 19:30-21:00
20:00Ujumine (suur ujula) 20:00-21:00Ujumine (suur ujula) 20:00-21:00
21:00

Ujumine

Tule ja lihvi oma ujumisoskust treeneri käe all! Ujumine on tervisele kasulik, kuna hoiab kõrget pulsisagedust, kuid samas võtab kehalt osa raskusest. Arendab vastupidavust ja aitab hoida lihaseid toonuses.

Ujumine on kasulik ka südameveresoonkonnale ning sobib ka algajatele.

Energiakulu: 200-400kcal

Tulemus: Vastupidavus ja lihaste toonus paranevad.

Kestus: 60 min

Grupi suurus:  kuni 15inimest

Treener: Sandra Saaliste

Treeningud toimuvad ujulas: esmaspäeviti ja neljapäeviti kell 20:00-21:00

Üldkehaline treening

Universaalsete harjutustega treening kus koormust saavad kõik lihased.

Energiakulu: 300-500kcal

Tulemus: Kogu keha on paremas vormis.

Kestus: 60 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Kaspar Vaher

Dünaamiline venitus

Venitus toimub hoogsate vibutusliigutustega, ning treeningus ei kasutata staatilisi venitusasendeid. Aitab hoida liigeseid liikuvamalt ning aitab ennetada vigastusi.

Energiakulu: 250-350kcal

Tulemus: Lihas- ja liigesliikuvuse paranemine

Kestus: 60 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Valeria Dokutšaeva

Venitus

Venitamine aitab lõdvestada lihaseid ning taastades nende elastsust aitab vältida vigastusi. Sobib ideaalselt peale jõusaali treeningut, samuti ka inimesele, kes soovib parandada oma painduvust ja liigesliikuvust.

Energiakulu: 200-300kcal

Tulemus: Järjepidev venitamine aitab säilitada liigeste liikuvust ning aitab ennetada vigastusi.

Kestus: 45 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Valeria Dokutšaeva

Võimlemine

Võimlemine on spordiala, mis arendab füüsilist jõudu, koordinatsiooni, kiirust, painduvust ja graatsiat. Sobib igale vanusele.

Energiakulu: 200-300kcal

Tulemus: Parem koordinatsioon, painduvus ja oma keha tunnetus.

Kestus: 60 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Valeria Dokutšaeva

Crossfit – jõu- ja vastupidavustreening

Mitmekülgne ja laiahaardeline jõu- ja vastupidavustreening, mille aluseks on eranditult funktsionaalsed ehk inimese igapäevast liikumist kopeerivad harjutused. Treenida saab igaüks – sõltumata vanusest, soost ning eelnevast treenitusest. Kõik harjutused on kohaldatavad vastavalt treenija võimetele ja eripäradele.

Energiakulu: 300-600kcal

Tulemus: Arendab kogu keha lihasgruppe.

Kestus 60 min

Grupi suurus:  kuni 15 inimest

Treener: Kaspar Vaher

ABS360 – kõhulihaste treening

Koormust saavad kerelihased, peamiselt kõhu- ja seljalihased.

Energiakulu: 200-300 kcal

Tulemus: Aitab hoida kerelihaseid toonuses. Parandab rühti ja vastupidavust.

Kestus: 45min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Marika Peterson

Kõht-Selg-Tuhar

Tegemist on lihastreeninguga, kus treenitakse peamiselt selja-, kõhu- ja tuharalihaseid, haarates mõningal määral kaasa ka teisi lihasgruppe. Tund lõpeb venitusharjutustega.

Energiakulu: 250-350 kcal

Tulemus: Arendab keha suurimaid lihasgruppe.

Kestus: 45 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Marika Peterson

Suusatamine

Sobilik mitmekülgseks treeninguks. Suusatamine kaasab peaaegu kogu keha lihasgruppe, arendab vastupidavust ja aitab hoida lihased toonuses.

Energiakulu: 300-600 kcal

Tulemus: arendab organismi üldist vastupidavusvõimet, koordinatsiooni ja tasakaalu.

Kestus: 90 min

Grupi suurus: kuni 20 inimest

Treener: Kaspar Vaher

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Täpsem info. Nõustun