+372 639 8600
     

Rühmatreeningud

Saabumine
Lahkumine
täiskasvanud
lapsed
Broneeri tuba või pakett
Broneeri

Pirita Marina Spordikeskus alustab rühmatreeningutega!

Tule ja lihvi oma ujumisoskust, kohenda üldist füüsilist vormi, paranda nõtkust ja vastupidavust.

Tere tulemast!

Tutvu tunniplaaniga!

  • kohustuslik on kasutada spordiks mõeldud sisejalanõusid.
  • rühmatreeningutesse palume eelnevalt broneerida vähemalt 1 tund enne treeningu toimumisaega e- kirja teel sport@piritamarina.ee või ujula kassas.
  • oma broneeringu tühistamiseks palume saata e-kirja sport@piritamarina.ee vähemalt 2 tundi enne treeningu algust.
  • rühmatreeningusse mitte ilmumisel, käsitletakse broneeringut kui kasutatud treeningkorda.

Vaata hinnakirja!

Ujumine

Tule ja lihvi oma ujumisoskust treeneri käe all! Ujumine on tervisele kasulik, kuna hoiab kõrget pulsisagedust, kuid samas võtab kehalt osa raskusest. Arendab vastupidavust ja aitab hoida lihaseid toonuses.

Ujumine on kasulik ka südameveresoonkonnale ning sobib ka algajatele.

Energiakulu: 200-400kcal

Tulemus: Vastupidavus ja lihaste toonus paranevad.

Kestus: 60 min

Grupi suurus:  kuni 15inimest

Treener: Sandra Saaliste

Treeningud toimuvad ujulas: esmaspäeviti ja neljapäeviti kell 20:00-21:00

Üldkehaline treening

Universaalsete harjutustega treening kus koormust saavad kõik lihased.

Energiakulu: 300-500kcal

Tulemus: Kogu keha on paremas vormis.

Kestus: 60 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Kaspar Vaher

Jooksmine

Jooksutreening harrastajale jooksjale. Trenn algab 15 minutilise soojendusjooksuga, seejärel võimlemine ja jooksuharjutused. Põhiosas lõikude või intervallide jooksmine. Trenn lõppeb venitusharjutustega.

Kalori kadu: 400-600kcal

Tulemus: põletab kaloreid, seega alandab kehakaalu. Parandab südame ja vaimset tervist. Viib kehast mürke välja.

Kestus: 75min

Grupi mahub: kuni 20 inimest

Treener: Marika Peterson

Kogunemine: Pirita Spordikeskuse väisukse eest.

Algab: 4. märtsist

Venitus

Venitamine aitab lõdvestada lihaseid ning taastades nende elastsust aitab vältida vigastusi. Sobib ideaalselt peale jõusaali treeningut, samuti ka inimesele, kes soovib parandada oma painduvust ja liigesliikuvust.

Energiakulu: 200-300kcal

Tulemus: Järjepidev venitamine aitab säilitada liigeste liikuvust ning aitab ennetada vigastusi.

Kestus: 45 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Valeria Dokutšaeva

Võimlemine

Võimlemine on spordiala, mis arendab füüsilist jõudu, koordinatsiooni, kiirust, painduvust ja graatsiat. Sobib igale vanusele.

Energiakulu: 200-300kcal

Tulemus: Parem koordinatsioon, painduvus ja oma keha tunnetus.

Kestus: 60 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Valeria Dokutšaeva

Crossfit – jõu- ja vastupidavustreening

Mitmekülgne ja laiahaardeline jõu- ja vastupidavustreening, mille aluseks on eranditult funktsionaalsed ehk inimese igapäevast liikumist kopeerivad harjutused. Treenida saab igaüks – sõltumata vanusest, soost ning eelnevast treenitusest. Kõik harjutused on kohaldatavad vastavalt treenija võimetele ja eripäradele.

Energiakulu: 300-600kcal

Tulemus: Arendab kogu keha lihasgruppe.

Kestus 60 min

Grupi suurus:  kuni 15 inimest

Treener: Kaspar Vaher

ABS360 – kõhulihaste treening

Koormust saavad kerelihased, peamiselt kõhu- ja seljalihased.

Energiakulu: 200-300 kcal

Tulemus: Aitab hoida kerelihaseid toonuses. Parandab rühti ja vastupidavust.

Kestus: 45min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Marika Peterson

Kõht-Selg-Tuhar

Tegemist on lihastreeninguga, kus treenitakse peamiselt selja-, kõhu- ja tuharalihaseid, haarates mõningal määral kaasa ka teisi lihasgruppe. Tund lõpeb venitusharjutustega.

Energiakulu: 250-350 kcal

Tulemus: Arendab keha suurimaid lihasgruppe.

Kestus: 45 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Marika Peterson

TRX - lihasvastupidavustreening

Lihasvastupidavustreening, mis põhineb oma kehakaaluga tehtavatel harjutustel. Sobib nii harrastustreenijale kui ka tippsportlasele.

Energiakulu: 200-400kcal

Tulemus: arendab painduvust, tasakaalu ning lihaseid ja vastupidavust.

Kestus: 45min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener Kaspar Vaher

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Täpsem info. Nõustun