+372 639 8600
     

Rühmatreeningud

Saabumine
Lahkumine
täiskasvanud
lapsed
Broneeri tuba või pakett
Broneeri

Pirita Marina Spordikeskus pakub erinevaid rühmatreeninguid!

Tule ja lihvi oma ujumisoskust, kohenda üldist füüsilist vormi, paranda nõtkust ja vastupidavust.

Tere tulemast!

Tutvu tunniplaaniga!

Info ja broneerimine:

sport@piritamarina.ee / Tel: 639 8836
erika.terras@piritamarina.ee /Tel: 53316706

  • kohustuslik on kasutada spordiks mõeldud sisejalanõusid.
  • rühmatreeningutesse palume eelnevalt broneerida vähemalt 1 tund enne treeningu toimumisaega e- kirja teel sport@piritamarina.ee või ujula kassas.
  • oma broneeringu tühistamiseks palume saata e-kirja sport@piritamarina.ee vähemalt 2 tundi enne treeningu algust.
  • rühmatreeningusse mitte ilmumisel, käsitletakse broneeringut kui kasutatud treeningkorda.

Vaata hinnakirja!

Ujumine

Ujumine on kõige tervislikum spordiala, kuna hoiab väga paljusid lihaseid korraga töös ja pakub kõrge pulsisagedusega vastupidavuskoormust säästes samal ajal liigeseid põrutusest ja ülepingest. Ujumine voolib efektiivselt rinnalihaseid ja biitsepsit,  toniseerib selja- ja jalalihaseid ning õla-, puusa- ja põlveliigeseid. Kuna ujumine kaasab mõlemat kehapoolt, paremat ja vasakut, ülemist ja alumist vahelduvas rütmis, mõjub see ajule  stimuleerivalt, ujumisega kaasnev koormus aga stressi maandavalt.

Meie ujumistreeningud sobivad ka algajatele, kuna oma ujumisoskust on võimalik lihvida treeneri käe all.

Energiakulu: 200-400kcal

Tulemus: Vastupidavus ja lihaste toonus, liigeste liikuvus, rüht ja aju töövõime paranevad. Ujumine taandab stressi, annab hea tuju ja parandab enesehinnangut.

Kestvus: 60 min

Grupi suurus:  kuni 15inimest

Treener: Sandra Saaliste

Treeningud toimuvad ujulas: esmaspäeviti ja neljapäeviti kell 20:00-21:00

Toning - Üldkehaline treening

Üldkehaline intensiivne jõutreening, kus on kasutuses nii hantlid kui ka kettad, oma keha raskus, pallid ja kummid. Koormust saavad kõik suured- ja väiksed lihasgrupid. Tunni aja jooksul pigistatakse kehast välja viimane jõuraas ja treening lõpeb väikese venituse ja lõõgastusega.

Energiakulu: 300-500kcal

Tulemus: Kogu keha on paremas vormis.

Kestvus: 60 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Kaspar Vaher

Jooksmine

Jooksutreening värskes õhus Pirita metsa all või promenaadil harrastajale jooksjale koos juhendajaga. Trenn algab 15 minutilise soojendusjooksuga, seejärel võimeldakse lihased ja liigesed pehmeks ja soojaks ning tehakse jooksuharjutusi. Põhiosas treenitakse vastupidavust lõikude või intervallide jooksmisega. Treening lõpeb venitusharjutustega.

Kalori kadu: 400-600kcal

Tulemus: põletab kaloreid, seega alandab kehakaalu. Parandab südame ja vaimset tervist. Viib kehast mürke välja.

Kestvus: 75min

Grupi mahub: kuni 20 inimest

Treener: Marika Peterson

Kogunemine: Pirita Marina Spordikeskuse väisukse eest.

Algab: 4. märtsist

Streching ehk lihas- ja liigesehooldus

Venitamine saadab lihastesse signaali märguandega kiirendada vere- ja hapnikuvahetust ning keha üldist ainevahetust. Venitust nimetatakse ka lihaste ja liigeste hoolduseks, sest see lõdvestab lihaseid,  taastab elastsust ja aitab vältida vigastusi. Sobib ideaalselt sundasendis töötajatele, füüsiliselt raske töö tegijatele, peale jõusaali treeningut, samuti ka inimesele, kes soovib parandada oma painduvust ja liigesliikuvust. Vanemas eas aitab liigeste liikuvus vältida kukkumistraumasid.

Energiakulu: 200-300kcal

Tulemus: Järjepidev venitamine aitab säilitada liigeste liikuvust ning aitab ennetada vigastusi.

Kestvus: 45 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Valeria Dokutšaeva

Võimlemine ehk Floreas

Floreas on treening, mis paneb keha õitsema. See arendab füüsilist jõudu, koordinatsiooni, kiirust, painduvust ja graatsiat. Füüsilist jõudu tehakse oma keha raskuse või kergemate hantlitega, lõhkumata lihaseid ja säästes liigeseid. Painduvus- ja koordinatsiooniharjutused stimuleerivad ajutööd ja pärsivad nii füüsilist kui ka mentaalset vananemist. Venitused panevad tööle siselihased, mis parandavad rühti. Sobib igale vanusele.

Energiakulu: 200-300kcal

Tulemus: Parem koordinatsioon, painduvus ja oma keha tunnetus.

Kestvus: 60 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Valeria Dokutšaeva

Crossfit

Kui tavaline jõusaal on liiga rutiinne, siis mitmekülgne, laiahaardeline, metsik jõu- ja vastupidavustreening CrossFit, mille aluseks on inimese igapäevast liikumist kopeerivad harjutused, pakub mõnusat emotsionaalset vaheldust ja adrenaliinihõngulist raskuskoormust. Rasket rehvi või kelku lükates võib end unistada actionfilmi kangelaseks või aaretejahtijaks. Treenida saab igaüks – sõltumata vanusest, soost ning eelnevast treenitusest. Kõik harjutused on kohaldatavad vastavalt treenija võimetele ja eripäradele.

Energiakulu: 300-600kcal

Tulemus: Arendab kogu keha lihasgruppe.

Kestvus 60 min

Grupi suurus:  kuni 15 inimest

Treener: Kaspar Vaher

ABS360 – kõhulihaste treening

Oled unistanud six-packist? See ongi see treening! ABS360 aitab lahti saada rippuvast kõhust ja sangedest seljal ning toniseerib sealjuures ka reie- ja tuharalihaseid. Kui iseseisev treenija kipub tegema pigem ühekülgseid harjutusi, siis ABS360 hoolitseb selle eest, et keha oleks tervikuna tasakaalus pakkudes ühtviisi koormust nii kõhu üla-, ala-, pikilihastele kui ka seljalihastele aga ka raskesti kättesaadavatele küljelihastele.

Energiakulu: 200-300 kcal

Tulemus: Aitab hoida kerelihaseid toonuses. Parandab rühti ja vastupidavust.

Kestvus: 45min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Marika Peterson

Kõht-Selg-Tuhar

Treeningu fookus on keha kõige suurematel lihasgruppidel: selja-, kõhu- ja tuharalihastel, stimuleerides mingil määral ka ülejäänud keha. Sobib keha olulisemate lihasgruppide toonuses hoidmiseks kiirustavatele inimestele, kes ei soovi üleliia palju kangi ja hantleid tõsta või aega spordile pühendada. Treening sobib kõigile, kes igapäevaelus peavad end kehtestama, sest trenn tagab ilusa sirge rühi, mille osas on võimatu ükskõikseks jääda. Tund lõpeb venitusharjutustega.

Energiakulu: 250-350 kcal

Tulemus: Arendab keha suurimaid lihasgruppe.

Kestvus: 45 min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener: Marika Peterson

TRX - lihasvastupidavustreening

TRX on jõusaalile ja hantlite tõstmisele alternatiivne lihasvastupidavustreening, mida viiakse läbi seina külge kinnitatud rihmade abil. Treenitakse rihmade toel ja harjutustel on koormuseks oma kehakaal. Treening kaasab siselihased, arendab tasakaalu ja painduvust ning säästab liigeseid.

Energiakulu: 200-400kcal

Tulemus: arendab painduvust, tasakaalu ning lihaseid ja vastupidavust.

Kestvus: 45min

Grupi suurus: kuni 15 inimest

Treener Kaspar Vaher

Brazilian Butt

Treeningu põhirõhk on tuhara- ja jalalihastele, mille eesmärk on ilusate tuharate ja puusade moodustamine. Treeningu ajal kasutatakse igasuguseid raskusi, samuti ka kumme. Sobib absoluutselt kõigile.

Kestvus: 60min

Grupi suurus: kuni 20 inimest

Treener: Natalja Pavlova

Ema ja laps

Ema ja lapse treeningus suudate oma keha viia toonusesse koos oma lapsega. Samuti saate ka toidunõustamise soovitusi, mis kiirendab taastumist. Harjutused valitakse inimese füüsilise jõu järgi.

Kestvus: 45min

Treener: Natalja Pavlova

 

Lower body treening

Alakeha jõutreening, põhisuund on tuharalihase ja reie tagumise lihase treeningule, samuti pööratakse ka tähelepanu kõhulihasele. Sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Kestvus: 60min

Grupi suurus: kuni 10 inimest

Treener: Natalja Pavlova

 

Personaalne treening

Personaaltreeningu ajal jälgib treener harjutuste õiget sooritust ja valib harjutusi just inimeste soovide järgi, samuti koostatakse ka treeningprogramm. Soovitav on algajatele, sobib kõigile.

Kestvus: 60min

Treener: Natalja Pavlova

Ringtreening

Jõutreening trenažööridel, töötab kogu keha. Treening valitakse individuaalselt inimese ettevalmistuse järgi.

Kestvus: 45min

Grupi suurus: kuni 6 inimest

Treener: Natalja Pavlova

 

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Täpsem info. Nõustun